Είσαι ιδιοκτήτης ή διευθυντής ξενοδοχειακής μονάδας; Η επιχείρηση δεν αποδίδει το αναμενόμενο; Ψάχνεις λύση για να αυξήσεις τις πωλήσεις add on υπηρεσιών και να βελτιώσεις την ικανοποίηση των πελατών;
Η λύση βρίσκεται στην αναβάθμιση της ποιότητας υπηρεσιών προς τους επισκέπτες του ξενοδοχείου και όταν λέμε "υπηρεσιών" δεν εννοούμε μόνο την ποιότητα διαμονής και φαγητού αλλά και την ποιότητα εμπειρίας (user experience) του επισκέπτη από την πρόσβαση του στην πληροφορία και την εξυπηρέτηση.
Μα ήδη οι επισκέπτες μου δείχνουν ικανοποιημένοι από το service και το Tripadvisor είναι γεμάτο θετικά σχόλια
Παρακάτω αναλύονται οι 5 βασικοί λόγοι που κάθε επαγγελματίας στον κλάδο των ξενοδοχείων θα πρέπει να ξέρει για να βελτιώσει το επίπεδο της επιχείρησης συνδυάζοντας το επίπεδο των υπηρεσιών του με την αιχμή της τεχνολογίας μέσω "έξυπνων εφαρμογών" για κινητά και ταμπλέτες (mobile applications).
-
Έυκολη πρόσβαση στο Desk – Έχετε αναρωτηθεί πόσες φορές κάποιος επισκέπτης θέλει να ζητήσει κάτι από τη ρεσεψιόν αλλά δεν επιθυμεί να παρουσιαστεί ο ίδιος; Πόσες φορές ήθελε να ζητήσει επανειλλημένα κάποια εξτρά υπηρεσία μέσα στη νύχτα αλλά δεν το έκανε;
Σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να ανοίξει από το κινητό την "έξυπνη εφαρμογή" και να ενημερώσει το Desk για το request του χωρίς να αφήσει την άνεση του δωματίου του. Επίσης θα μπορούσε να επικοινωνήσει μέσω της εφαρμογής με το Desk χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία.
-
Ενημέρωση για τρέχουσες προσφορές – Υπάρχουν πολλές ξενοδοχειακές μονάδες που προσφέρουν exclusive προσφορές στους επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Επίσης πολλά Resorts θέλουν να προωθήσουν σε μερικούς επισκέπτες με πιο άμεσο και προσωπικό τρόπο μια ειδική προσφορά συμμετοχής σε διάφορα events που θα πραγματοποιηθούν κατά παραμονής του όπως "Greek Night", "BBQ Night", "Happy Hour" ή add on υπηρεσίες όπως "Car Rentals", "Airport Transfer", "Excursions", "Room upgrade" κτλ. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με μαζική ή προσωπική αποστολή push messages κατά την παραμονή του επισκέπτη εφόσον έχει κατεβάσει την εφαρμογή του ξενοδοχείου.
-
Αύξηση Online κρατήσεων & παραγωγικότητας – Εάν προσπαθείτε να μειώσετε τον όγκο επικοινωνιών του Desk επειδή σας ρωτάνε συνεχώς για τιμές, διαθεσιμότητες και πληροφορίες της περιοχής μέσω τηλεφώνου ή e-mail τότε μια "έξυπνη εφαρμογή" που θα συνδέεται με το online σύστημα κρατήσεων του ξενοδοχείου θα σας λύσει τα χέρια.
Ο ενδιαφερόμενος θα ενημερωθεί για την "έξυπνη εφαρμογή" του ξενοδοχείου από το website σας για να την κατεβάσει στο κινητό ή την ταμπλέτα του και θα αναζητήσει διαθεσιμότητες, τιμές, προσφορές, υπηρεσίες και διάφορες πληροφορίες που αφορούν στην περιοχή του ξενοδοχείου.
-
Εργαλείο Marketing για προώθηση υπηρεσιών – Πολλές φορές οι επισκέπτες, ιδίως σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, δεν ενημερώνονται σωστά για τις επιπλέον υπηρεσίες, όπως για το Spa Center ή για Events τα οποία θα πραγματοποιηθούν από το ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
Είναι κρίμα να χάνετε δυνητικά ενδιαφερόμενους επισκέπτες που προτείθενται να συμμετάσχουν σε μια βραδιά με ζωντανή μουσική ή μπουφέ ή διαγωνισμό bingo. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους παροτρύνετε να κατεβάσουν την "έξυπνη εφαρμογή" του ξενοδοχείου και κατόπιν θα μπορείτε να τους ενημερώνετε μέσω push messages στην κινητή τους συσκευή κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
-
Αιχμή της τεχνολογίας – Ποιά επιχείρηση και ιδίως ξενοδοχειακή μονάδα δε θέλει να χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να βελτιώσει την εμπειρεία παραμονής των επισκεπτών και να γίνει πιο παραγωγική και κερδοφόρα; Σιγουρευτείτε ότι είστε σε θέση να παρέχετε το ανάλογο επίπεδο εξυπηρέτησης και πληροφόρησης προς τους επισκέπτες σας.