Η αναζήτηση για την επιλογή μηχανής διαχείρισης κρατήσεων για ξενοδοχεία που θα καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησης μπορεί να είναι μια εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία.
Ας είμαστε όμως ρεαλιστές, είναι σχεδόν απίθανο να βρείτε μια πλατφόρμα που ανταποκρίνεται 100% τόσο στις προσδοκίες σας όσο και στην οργανωτική δομή του τμήματος κρατήσεων του ξενοδοχείου σας.
Η Μηχανή Διαχείρισης Κρατήσεων είναι σίγουρα ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του ξενοδοχείου σας, πόσο μάλλον να έχετε μία που να ταιριάζει κατά το δυνατόν στο επιχειρηματικό σας μοντέλο.
Ως Revenue Specialist ξενοδοχείων εσωτερικού και εξωτερικού θα πρέπει να παραδεχθώ πως είναι δύσκολο να σας δώσω την απόλυτη συμβουλή γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες όταν η κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση είναι διαφορετική.
Το σημαντικότερα points που πρέπει να υπάρχουν στην κορυφή της λίστας κριτηρίων σας τόσο για το Front-End, δηλαδή αυτό που βλέπει ο επισκέπτης για να προχωρήσει στην κράτηση, όσο και για το Back-end που διαχειρίζετε το τμήμα κρατήσεων σας είναι τα εξής:
-
Το Front-end πρέπει να είναι εύχρηστο και πολύ φιλικό. Η πλοήγηση μεταξύ των αποτελεσμάτων αναζήτησης πρέπει να είναι τουλάχιστον εύκολη & γρήγορη, η παρουσίαση των τύπων δωματίων να είναι σωστά δομημένη με μικρά κείμενα.
Ο επισκέπτης του website σας δε θα έχει αρκετή υπομονή για να αφιερώσει αρκετό χρόνο ώστε να κατανοήσει το Front-end σας για να προχωρήσει σε κράτηση.
-
Full Responsive και λειτουργικό, δηλαδή να ανταποκρίνεται και αναπροσαρμόζεται άψογα σε Tablets και συσκευές κινητών τηλεφώνων. Είναι βασικό να χτίσετε την εμπειρεία του πελάτη σας από το αρχικό στάδιο της κράτησης.
-
Η εταιρεία που θα σας παρέχει την Πλατφόρμα Διαχείρισης Κρατήσεων πρέπει να έχει αξιόπιστο τμήμα υποστήριξης, να μιλάει τη "γλώσσα" σας και να στέκεται δίπλα σας ως συνεργάτης του Ξενοδοχείου σας.
Η 24ώρη λειτουργία του τμήματος υποστήριξης στελεχωμένο με άτομα που μπορούν να σας βοηθήσουν προσωπικά είναι κρίσιμης σημασίας καθώς όπως ήδη γνωρίζετε, η ροή των κρατήσεων δε κυλάει μόνο επί 8ώρης και πενθήμερης βάσης.
-
Παροχή πλήρους ανάλυσης των Στατιστικών σας Δεδομένων ώστε να μπορέσει το τμήμα marketing του ξενοδοχείου σας να τα ερμηνεύσει σωστά και να προχωρήσει στις απαραίτητες αναδιαρθρώσεις της Data-Driven στρατηγικής σας.
-
Η Πλατφόρμα Διαχείρισης Κρατήσεων που θα επιλέξετε θα πρέπει να μην είναι "κλειστή" προς τα υπόλοιπα συστήματα ώστε να σας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε ένα πλήρες πλάνο online marketing. Θα πρέπει να έχει δυνατότητα διασύνδεσης με πολλαπλά συστήματα καναλιών κρατήσεων όπως Booking.com.
-
Τέλος θα πρέπει να συνδέεται με τρίτα κανάλια κρατήσεων μέσω του Channel Management System που ήδη έχετε ή θα αποκτήσετε, με συστήματα μηχανών αναζήτησης διαθεσιμοτήτων που παρέχουν Μετά-Δεδομένα (Meta Search Systems) όπως Trivago, με Reviews Engines όπως Tripadvisor και να διασυνδέεται με Social Media όπως Facebook, Twitter, Instagram κ.α.